fbpx

Widget Meetsales – pomoc podczas zakupów

Sprzedaż produktów związanych z energią nie jest prosta. Zwykle są to zaawansowane rozwiązania technologiczne o różnych specyfikacjach. Klient nie zawsze jest pewny, czego mu potrzeba i oczekuje profesjonalnego doradztwa, aby złożyć zamówienie. Jednocześnie doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak problematyczne i czasochłonne jest szukanie kontaktu z handlowcami, dzwonienie, wysyłanie maili oraz dogadywanie szczegółów transakcji. Wiemy, że każdy z nas chce załatwiać sprawy szybko i wygodnie. Dlatego od niedawna korzystamy z platformy Meetsales, która niesie korzyści nie tylko naszym sprzedawcom, ale przede wszystkim naszym klientom.

Widget Meetsales - pomoc podczas zakupów

Szczególnie ważną funkcjonalnością, która ma usprawnić proces sprzedażowy po stronie klienta, jest widget zaimplementowany na naszej nowej stronie firmowej. To niepozorne okienko w prawym dolnym rogu pozwala wygodnie i szybko umówić spotkanie z handlowcem w dogodnym terminie. Po wybraniu daty i godziny oraz uzupełnieniu danych osobowych, kupujący dostaje wiadomość email z linkiem do spotkania i innymi szczegółami.

Łącząc się ze sprzedawcą podczas rozmowy wideo, klient otrzymuje potrzebne mu wsparcie oraz odpowiedzi na wszelkie pytania. Nasz pracownik prezentuje produkty dostępne w katalogu i pomaga wybrać te, które będą najlepiej dopasowane do potrzeb rozmówcy. Kiedy oferta jest gotowa, może zostać wysłana na maila w formie pliku PDF. Jednak jeżeli klient jest zdecydowany i chce od razu złożyć zamówienie, może to zrobić. Przypomina to zakupy w sklepie internetowym – produkty zostają dodane do koszyka, a następnie należy dokonać płatności wybraną metodą. Po jej przetworzeniu zamówienie zaczyna być realizowane.

Dzięki Meetsales, czyli platformie sprzedażowej opartej na rozmowach wideo, cały proces jest niezwykle prosty i wygodny dla obu stron. Przede wszystkim może on być obsługiwany w 100% zdalnie, niezależnie od tego, gdzie sprzedawca i kupujący się znajdują. To oznacza, że z produktów i usług Red Snake mogą korzystać przedsiębiorcy i klienci indywidualni w całym kraju. Mimo że nie spotykamy się osobiście, Meetsales sprawia, że kontakt online w wielu aspektach przypomina ten twarzą w twarz. Transakcji można dokonać niezwykle szybko i w każdym miejscu, w którym jest dostęp do komputera oraz połączenie z internetem. Wiemy, że w dzisiejszych, zabieganych czasach rozwiązania tak ułatwiające życie są bardzo doceniane.

Dlaczego wybraliśmy Meetsales?

Jako firma, która dociera do swoich klientów głównie poprzez reklamy w Google i social mediach, chcemy mieć świadomość, które z naszych działań marketingowych przynoszą najlepsze efekty. W ten sposób możemy precyzyjniej targetować nasze kampanie i docierać do osób, które są zainteresowane naszymi rozwiązaniami i są gotowe w nie zainwestować. Bez odpowiednich narzędzi mierzenie wyników byłoby niemożliwe, a Meetsales świetnie wpisuje się w nasze potrzeby w tym zakresie.

Przede wszystkim, wspomniany wcześniej widget jest niezwykle pomocny w mierzeniu ścieżki konwersji leadów i pozwala zrozumieć nam lepiej kiedy i dlaczego nasi potencjalni klienci postanawiają umówić się na spotkanie ze sprzedawcą. Ma to ogromne znaczenie przy projektowaniu doświadczeń użytkownika (UX) oraz interfejsu naszej strony internetowej. Chcemy, aby każdy kontakt z Red Snake był dla naszych klientów okazją do odnalezienia informacji, których szukają. Naszym celem jest rozwiązywać problemy, z którymi do nas przychodzą. Wiedza, gdzie natrafiają na naszą markę po raz pierwszy oraz z jakich powodów decydują się z nami skontaktować to pierwszy krok do podwyższania jakości obsługi klienta.

Funkcjonalności znajdujące się wewnątrz platformy Meetsales nie mają bezpośredniego wpływu na naszych klientów, ale zdecydowanie ułatwiają nam codzienną pracę oraz dbanie o relacje biznesowe. Korzystając z takiego centrum zarządzania sprzedażą, zawsze wiemy, na jakim etapie są transakcje ze wszystkimi klientami, kiedy należy stawić się na umówione spotkania, a także kto już opłacił zamówienie, a kto chce jeszcze negocjować ofertę. To niezwykle pomocne, gdyż pozwala szybko odpowiadać na zapytania i zawsze pamiętać o zadaniach na dany dzień.

Dzięki modułowi analitycznemu zaimplementowanemu w Meetsales możemy również mierzyć skuteczność naszych działań sprzedażowych. To pozwala motywować pracowników i usprawniać proces, aby stawał się on jeszcze bardziej skuteczny oraz komfortowy dla klientów.  Decyzje odnośnie naszej strategii, które będziemy podejmować w przyszłości, oprzemy między innymi na danych liczbowych zgromadzonych w Meetsales. Doceniamy fakt, że jest to narzędzie niezwykle uniwersalne, stworzone z myślą o sprzedawcach i ich kontrahentach. Jako innowacyjna firma, z chęcią wdrażamy rozwiązania, które pomagają nam optymalizować konkretne działania biznesowe. Wiemy, że w tym przypadku poszliśmy w dobrym kierunku i liczymy na to, że wraz z rozwojem platformy nasze korzyści również będą rosnąć.

Działamy dalej z Meetsales

Dobro naszych klientów jest dla nas bardzo istotne. Chcemy odpowiadać na ich potrzeby, zwłaszcza w dobie zmian regulacji prawnych (tzw. net-billingu) oraz prężnego rozwoju branży fotowoltaicznej i innych rozwiązań opartych na energii odnawialnej. Wierzymy, że Red Snake może przyczynić się do transformacji tego obszaru w naszym kraju i dlatego inwestujemy w rozwiązania, które wspierają nasz proces sprzedażowy. Meetsales to nie tylko platforma ułatwiająca organizację spotkań czy procesowanie płatności. To przede wszystkim narzędzie umożliwiające pozostawanie z klientem w stałym kontakcie, pomaganie mu w lepszym zrozumieniu naszych produktów i usług oraz udzielanie wsparcia podczas dobierania oferty idealnie skrojonej do potrzeb każdej firmy lub osoby, która się do nas zgłasza.

Kibicujemy zespołowi Meetsales i z przyjemnością obserwujemy rozwój ich systemu zarządzania sprzedażą wideo, który testujemy każdego dnia. Czekamy na kolejne funkcjonalności oraz ogólny rozwój aplikacji. Zachęcamy każdego naszego klienta, który skorzystał z widgetu na naszej stronie i połączył się ze sprzedawcą podczas rozmowy wideo, aby dzielił się z nami swoimi wrażeniami, przemyśleniami i uwagami. Dzięki temu Meetsales otrzyma cenny feedback pozwalający na ukierunkowanie rozwoju w odpowiedni sposób, a my wraz z nimi będziemy mogli pracować nad jeszcze lepszym wykorzystaniem tego narzędzia w naszej codziennej pracy.

Szkolenie techniczne o tematyce folii grzewczych

Przeprowadziliśmy szkolenie techniczne na terenie inwestycji firmy P.W. Jakon z miejscowości Szczepidlo, blisko Konina. W szkoleniu poza właścicielem uczestniczyli znajomi...

Czy folie na podczerwień to dobre rozwiązanie w domu prefabrykowanym?

Planujesz budowę domu i zastanawiasz się jaka technologia będzie najwłaściwsza w połączeniu z ogrzewaniem foliami na podczerwień? Zachęcamy zatem przyjrzeć...

Zwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy – 30 września 2021 r.

Zarząd Red Snake S.A., działając na podstawie art. 399 § 1 oraz art. 395 § 1 Kodeksu spółek handlowych zwołuje...

Różne etapy budowy a decyzja o Red Snake – 4 scenariusze

Wielu inwestorów podejmuje decyzję o systemie grzewczym Red Snake już na etapie projektowania domu. Co jednak zrobić w sytuacji kiedy...